Standaard berichten toevoegen

U bent hier
< Terug

U kunt standaard berichten aanmaken die u steeds kunt hergebruiken. Op die manier hoeft u niet in iedere nalatenschap hetzelfde bericht te typen.

Ga naar Instellingen en klik op Standaard berichten.

Om een nieuw bericht toe te voegen, klikt u rechts bovenin het scherm op de knop Toevoegen.

Bij Berichtnaam vult u een naam in waaraan u het bericht kunt herkennen.

Bij Bericht titel vult u datgene in wat u in de onderwerpregel van het te verzenden e-mail bericht wilt vermelden.

In het veld Bericht typt u uw bericht. U kunt gebruik maken van vette en/of cursieve tekst of een link toevoegen.

Onder Bijlage kiest u of u met dit standaard bericht wel of geen bijlage wilt meezenden. Kiest u hier voor Ja, dan verschijnt een knop om een bijlage te selecteren. Denk hier bijvoorbeeld aan een PDF document met algemene informatie over vrijstellingen erfbelasting.

Vergeet niet om rechts boven in het scherm uw werk op te slaan met een van de twee knoppen.