Selecteer een pagina

Berichten versturen aan derde partijen

U bent hier
< Terug

Het is mogelijk om berichten te sturen naar derde partijen, zoals banken, accountants, enzovoorts.

De berichten die aan deze derde partijen worden verzonden, zijn niet zichtbaar voor de erfgenamen, alleen voor de dossierbehandelaars. Deze berichten kunnen ook naar PDF worden geëxporteerd.

Het toevoegen van derde partijen aan het systeem gaat via Muteren -> Personen -> Toevoegen.

U vult bij de hoedanigheid van de persoon ‘derde partij’ in. Betreft het een rechtspersoon, dan kunt u de voornaam leeg laten en bij de achternaam de volledige naam van de rechtspersoon invullen. Vergeet niet om het e-mail adres in te vullen, anders verschijnt deze persoon niet in het berichtvenster.

Om een bericht te verzenden, gaat u naar de betreffende nalatenschap.

Klik op ‘Nieuw bericht’.

Kies een standaard bericht of typ uw eigen bericht.

Ga naar ‘Stuur een mail naar 1 of meer gebruikers in deze nalatenschap’.

Onderaan bij ‘Selecteer derde partij’ kunt u de betreffende partij aanvinken. U kunt gebruik maken van het filterveld om te zoeken.

Klik op verstuur en het bericht is verzonden.

 

Tip: vink uw eigen naam ook aan onder ‘Selecteer gebruikers ‘alle nalatenschappen’’ om zelf ook een e-mail te ontvangen.