Hoe kunnen we helpen?

Account aanmaken voor nieuwe medewerker

U bent hier
< Terug
  1. Ga in het menu naar ‘Muteren’ -> ‘Inlogaccounts’
  2. Klik rechtsboven op de knop ‘Toevoegen’
  3. Vul alle gegevens in, inclusief e-mail adres en mobiel telefoonnummer (start altijd met +316)
  4. Kies bij ‘Groep’ voor ‘Manager’ (kan alleen nalatenschappen bewerken) of ‘Super Admin’ (kan ook de instellingen wijzigen)
  5. Kies bij ‘Nalatenschap’ voor ‘Selecteer alles’ (de medewerker kan dan alle nalatenschappen inzien en bewerken -> er wordt een waarschuwing getoond)
  6. Kies onderaan bij ‘Welk bericht wilt u de gebruiker sturen?’ voor ‘Uitnodiging versturen en gebruiker zijn eigen wachtwoord laten aanmaken’
  7. Klik onderaan op de knop ‘Opslaan’
  8. Scroll weer naar beneden en klik op de knop ‘Uitnodiging versturen’ (u krijgt een melding dat de uitnodiging is verzonden)
  9. Klik rechtsboven op de knop ‘Opslaan en afsluiten’